بزرگترین تهدید امروز کشور ...

بزرگترین تهدید امروز کشور ...

 

 

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تهاجم فرهنگی، بزرگترین تهدیدی است که امروز کشور با آن مواجه است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار مدیرکل صداوسیمای استان و معاونانش افزود:  دشمن در تلاش است فرهنگ بومی و عمومی ما را تغییر دهد که باید همه ی ما مسئولان بکوشیم جامعه را از این آسیب حفظ کنیم.
وی گفت: در جنگ تحمیلی تمام آسیب ها را ساختیم و بازسازی کردیم حتی بهتر از اول، اما اگر فرهنگ جامعه تخریب شود دیگر قابل بازسازی نیست، پس باید ارزش های فرهنگی را حفظ کنیم و این دینی است که برگردن ماست.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مسئولان صداوسیما افزود: محصول فعالیت های شما در صداوسیما باید سالم، صادق، مفید و همسو با آرمانهای انقلاب، مردم، حمایت از مظلوم وابطال باطل باشد.
آیت الله عبادی ضمن تشکر از عملکرد صداوسیمای استان گفت: مسئولیت و نوع کار شما سنگین است.
مدیرکل صداوسیمای استان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این مرکز در سال97 ارائه کرد.
آینه دار گفت:تولید و پخش ۱۶۵برنامه در حوزه صدا، ۵۶۱ برنامه در حوزه سیما،۲۹۲۲ خبر،۱۹۹ آیتم در فضای مجازی و ۹موسیقی مربوط به کنگره ملی 2 هزار شهید استان،
تولید ۱۲۸ساعت و ۲۶دقیقه برنامه در بخش سیما و ۲۱۰ ساعت و ۴۲دقیقه در بخش صدا در حوزه شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و تولید 69 هزار و 290 دقیقه برنامه در سیما و خبر در حوزه برنامه های جشن های ۴۰سالگی پیروزی انقلاب از عملکرد صدا و سیمای استان در سال97 است.
وی همچنین با اشاره به  راه اندازی 42 ایستگاه دیجیتال در 12سال گذشته برای پوشش تصویری روستاها و شهرهای استان افزود: طبق نظرسنجی های بعمل آمده میزان رضایت و اعتماد مردم به رسانه استانی به بالای ۷۰درصد رسیده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: نماینده ولی فقیه دیدار مسئولان صدا و سیما تهاجم فرهنگی عملکر صدا و سیما خراسان جنوبی تهاجم فرهنگ مهاجم
[ 7 / 1 / 1398 ] [ 13:31 ] [ NEGIN*N ]
[ ]